Джуд Лоу в трилері Кевіна МакДональда «Чорне море» - 1 Січня 2015 - Дивитися онлайн фільми, серіали, тв-шоу безкоштовно
Головна » 2015 » Січень » 1 » Джуд Лоу в трилері Кевіна МакДональда «Чорне море»
23:41
Джуд Лоу в трилері Кевіна МакДональда «Чорне море»
Глядачі, готові побачити Джуда Лоу в якості бувалого шотландського морського вовка, можуть отримати задоволення від перегляду «Чорного моря» Кевіна МакДональда, пронизаного морською водою злиття піджанрів кіно з пограбуваннями і підводними зйомками, яке прагне викликати бурю тестостерону, притаманну 1970-му. Фільм знятий за сценарієм, в якому відбувається оновлення образів, створених Алістером Маклін, на морські пейзажі 21 століття, періоду, коли холодна війна давно пішла в минуле. Цей досить напружений, однозначно орієнтований на дорослу аудиторію трилер може сподобатися стриманим глядачам в його рідній Великобританії, але також може виявитися відкриттям, коли постане перед американською аудиторією в середині січня. Крім того, помітну присутність у міжнародному акторському складі російських зірок Костянтина Хабенського і Григорія Добригіна має підвищити перспективи фільму в Східній Європі.

Підводні зйомки вже давно залежать від виникнення й загострення клаустрофобії, так що багато про що говорить додавання її додаткового фактора у вигляді постановки дій в межах замкнутої області, такий, як водний простір розміром з Каліфорнію замість відкритого океану. Сценарій Денніса Келлі побудований на правдоподібною історичній основі, включаючи відвантаження величезної кількості золота з СРСР до нацистської Німеччини в 1941 році, прямо перед тим, як ці дві країни вступили в катастрофічний військовий конфлікт. Сім десятиліть потому команда найманців відправляється на пошуки давно затонулого підводного човна, в якому за чутками залишилися скарби. Операція фінансується тіньовим бізнесменом і очолюється героєм Джуда Лоу Робінсоном - не найсприятливіший з імен для морських пригод. Подальших ознак відсутності удачі предостатньо, в той час як вбрання хлопцями судно, підводний човен з іржавим корпусом, виглядає так, як ніби служила одночасно з броненосцем «Потьомкін».

Багато говорять про те, як полювання за золотом вислизнула від пильного ока близько розташованого військово-морського флоту Росії, але зовнішні загрози представляють набагато меншу небезпеку, ніж внутрішні чвари між російськими членами екіпажу та їх англомовними колегами. Самий вибухонебезпечний серед останніх - Фрейзер (Бен Мендельсон), хапаються за ніж австралійський «психопат», чиє загрозливу поведінку стає основою дії не менше ніж у двох окремих випадках. Незважаючи на те, що персонажі, що представляють типажі гарячих голів, тримають в напрузі, герой Мендельсона є тут бажаним джерелом стриманого дотепності, і актори Майкл Смайлі і Девід Трелфолл також дуже достовірно виконують свої ролі. Дебютант широкоекранного кіно Келлі, творець серіалу «Утопія» від Каналу 4, який отримав премію Еммі, вельми зацікавлений у долі підлітка-новачка Тобіна (Боббі Шофілд), безтурботний ліверпулец під впливом свого майбутнього батьківства зближується з відчуває свою провину Робінсоном - батьком, чи не живуть зі своєю сім'єю. Передісторія останнього дозволяє Макдональд вставити в картину єдину повноцінну жіночу роль, виконувану Джоді Уіттакер, за допомогою епізодичних флешбеков, що представляють спогади Робінсона. Передісторія нашого змученого героя являє собою найбільш шорсткі аспекти картини, розпочата Лоу спроба переходу від образу доктора Ватсона до стилю гри Джейсона Стейтема терпить провал серед руїн його нібито абердинського акценту. Можливо, МакДональд і Келлі прагнули вшанувати фільм «Полювання за Червоним жовтнем», явно викликаючи спогади про Шона Коннері, але досить небезпечно нагадувати про таких знаменитих прецедентах.

Неоднозначності, вигідно досліджувані у фільмах Джона МакТірнана, на жаль, рідко зустрічаються тут. Дійсно, незважаючи на діалог про те, як спрага золота вивела з рівноваги розум Робінсона, «шкіпер» є ніким іншим, як компетентним рульовим, провідним до переліку звичайних нещасть. Режисер МакДональд, створюючи свій шостий фільм за останнє десятиліття, включаючи документальні фільми, веде процес створення фільму аналогічно, зі скромною компетентністю без натхнення. Проте використання ним основного ключового ресурсу - підводних зйомок, заекранних простору, виявляється нижче очікувань, і його упор на нібито імпульсивно-жваву музику Ілана Ешкері часом призводить до непродуктивних результатами. Тут зовсім мало використовувалася модна нервова ручна манера зйомки оператора, що відрізняло б сучасне Чорне море від його зйомок початку 80-х, незважаючи на епохальні зміни, що відбулися в цій області за минулий період. Сценарій Келлі досить опортуністичний, і у фільмі неодноразово грають записи групи «99 відсотків» з текстами про пролетарських піратів, кожен з яких справжній чоловік - більшість з них було безжально відкинуто їх роботодавцями. Але відсутність будь-яких згадок про потрясіннях поблизу цього конкретного узбережжя в 2013-2014 роках створює упевненість, що дія картини відбувається ще до ери Майдану.
Переглядів: 255 | Додав: show | Теги: море», трилері, Кевіна, МакДональда, Лоу, Джуд, «Чорне | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Додавання коментаря

Ім'я *:
Email:
Код *: